Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht. We vragen je vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@skinsecurecosmetics.nl of door het onderstaand contactformulier in te vullen. Graag vragen we je hierin je ordernummer te vermelden.
Retourneren
Uiteraard is er de mogelijkheid tot retourneren van de bestelling. Graag verwijzen we je hiervoor naar ons retourbeleid.
Contactformulier
Neem gerust contact op naar aanleiding van jouw klacht.
Wil je liever een e-mail sturen, dan kan dat naar: hello@skinsecurecosmetics.nl
Contactformulier
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.